Wednesday, October 27, 2010

popuan yg ta sdar diri

ade la swg hmbe Allah nie , ta tau la cm ne nk ckp ..tpi mmg aku bgang sgt ngn die , ape die igt bgos sgt , ske mnjerit ta tntu psal , skap die tu mmbuat aku mnyampah wlaupon aku da knl ngn die sjak kami skola rndah lgy , tpi prge die skunk nie btol2 da brubah , lau dlu baek nye la cm mlaikat , tpi skunk nie , masyallah!
tpi aku hrap2 die ley brbah la , nobdy prfect in the world , like his ...but i hope she can chge the attude ...tbe2 plak speking , da lah slah ..hahaha...

aku syg kt die , tpi dssbkan bnyk prkare yg mnyebab kn aty dn prsaan aku skit , i cant accept she in my life , she truthly make me agry n hate ....aku rase nk tmpar je die ble die mnjrit cm antu pntianak , antu tu pon bgang ble dgr die mnjerit , hahaha...ta pew la aku doakn smoge die brbah mnjadi yg lbey baek suatu hari nnty ....ksian la arwah bpak die tu yg mnggung azab kt 'sana' ...smoge roh arwah dtmpatkan org2 yg briman ...AMIN 

No comments:

Post a Comment